x تبلیغات
bertas

ساعت تبلیغاتی

ساعت تبلیغاتی مچی ، ساعتی است که برای استفاده روی دست تولید شده و جهت تبلیغات برند و محصولی به افراد خاصی ارائه میشود.

با توجه به اینکه زمان برای بیشتر افراد جامعه مهم میباشد، داشتن ساعت مچی یکی از ضروریات زندگی به شمار می آید. چاپ و نوشتن تبلیغات بر روی صفحه ساعت مچی نقش مهمی در معرفی و تبلیغ کالا و محصولات دارد.

 

لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی کاغذی ، یکی از انواع هدایای تبلیغاتی در گروه لیوانهای تبلیغاتی میباشد. لیوانهای تبلیغاتی که به صورت کاغذ طراحی و تولید میشود، میتواند هدیه ای مناسب جهت ارائه به افراد مختلف در شرایط متفاوت باشد. 

لیوانهای تبلیغاتی دارای انواع مختلفی میباشد که با توجه به جنس، رنگ، اندازه و مشخصات ظاهری در خانواده خود با ویژگیهای مشخص در نظر گرفته میشود. لیوانهای یکبار مصرف دارای مخاطبان زیادی میباشد که معمولاً در کافی شاپ و کافه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

هدایای تبلیغاتی نفیس

هدایای تبلیغاتی نفیس کتب ، هدایایی نفیس هستند که شامل کتابهای خاص، ارزشمند و پرمحتوا میباشند و جهت معرفی کالا و برندی به افراد خاصی ارائه میشود.

کتب نفیس کتبی است که از لحاظ محتوایی دارای معانی بلند و از لحاظ ظاهری بسیار چشم نواز و زیبا و ماندگار باشد.

هدایای تبلیغاتی مدیریتی

هدایای تبلیغاتی مدیریتی دیجیتالی ، شامل هدایای تبلیغاتی هستند که جهت اهداء به مدیران طراحی شده و شامل ابزارهای دیجیتالی میباشد.

از جمله ابزارهای دیجیتالی که برای هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار میگیرد، موبایل، شارژر رومیزی، ست پاور بانک و اسپیکر، ست موس بیسیم، فلش مموری و لوازم جانبی موبایل و سیستمهای کامپیوتری میباشد.

هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی ، همانطور که از نامش پیداست هدایای تبلیغاتی میباشد که در نمایشگاه عرضه میشود. به دلیل حضور پررنگ مشتریان بالقوه یک موضوع نمایشگاهی، فضایی مناسب جهت ارائه هدایای تبلیغاتی فراهم میشود.

 هدایای تبلیغاتی که در نمایشگاه به افراد مختلف ارائه میگردد، یکی از عوامل مهم جهت جلب توجه افراد در نمایشگاه میباشد. هدایای تبلیغاتی که در نمایشگاه به اعضای شرکت و موسسات مختلف داده میشود یکی از مسائلی است که در فروش محصولات نقش دارد.

صفحه قبل 1 صفحه بعد